Thursday, August 6, 2009

Dah lama aku meninggalkn blog aku ni... bzz... ok lah aku nk smbung cerita....
zaman sekolah rendah.. skip2 dah ah ea...hahaha... aku masuk darjah 1....
aku ni jenis pendiam n x begaul ngan org yg aku x kenal....
di pendekkan citer...time aku darjah 1 aku slalu cabut dari sekolah....
bila aku rasa takut aku cabut ah dari sekolah...
ada sekali tu aku gi pukul anak cikgu sbb dia kuat nganjing..
dia nangis n nk panggil bapak die.... aku pun ape lagi.. cabut lari ah...
caku dah lari masuk kampung aku... cikgu aku dtg.... cikgu kelas aku merangkap atok sedare aku.. die tanye nk blk sekolah ataw umah.. aku pun ckp nk balik umah... so die antakan smpai umah...
aku sekolah darjah 1 sampai 3 sesi petang.. 4 hingga 6 sesi pagi.... darjah 4 aku berkhatan.. oppss.. paham2 ah kn... pas berkhatan tu badan aku mula naik... jadi gempal cket...darjah 5 aku ade gi kem..
aku masih igt lagi..kem tentera kat Rejimen tebrau. 4 hari 3 mlm... best ah gak.... darjah 6 plak aku aktif sukan.... aku men ping pong, takraw, bola sepak n hoki.. hoki aku wakil sekolah smpai mssd je... n then darjah 6 upsr ah kn... aku dpt 3A 2C jep.. last darjah 6 ade rombongan pegi Cameron Highland.... gile ah.. mmg best gile....sejuk pun sejuk.. air tin x yah simpan dlm peti ais pon.. ahaha roti sejuk x best.... tp paling best skali kuih bulat yg diperbuat dari ubi di goreng ntah ape ntah name kuih tu..tp mmg sedap ah.. aku gi ladang teh, ladang strawbery, taman rama2... mmg pengalaman paling menyeronokkan lah masa sekolah rendah...

No comments:

Post a Comment