Saturday, January 9, 2010

Setelah Sekian lama menyepi....

Salam semua...
stelah sekian lama aku menghilang kini aku kembali lagi...
sudah selesai petapaan aku..haha
aku nk citer ni...
form4 form 5 aku masuk sekolah teknik...
nk masuk MRSM x lepas sbb aku bkn pandai sgt.....
so dpt la tawaran ke sekolah teknik
sekolah teknik kota tinggi....
dapat kelas Pengajian Kejuruteraan Awam....
first time aku ddk ostel n orientasi paling teruk pnah aku lalui smpai aku x leh tido 5 hari... (tdo2 ayam).. gle letih sial.. die bagi waktu tdo dari kol 2 - 3 pagi je.... mane smpat....
mmg menguji mental dan fizikal..
ade yg x tahan trus pindah sekolah.. Alhamdulillah la aku berjaya mengharunginye.....
Aku pemalas sbnarnye..aku tanye senior kadet & kelab ape plg x aktif... mase tu yg x aktif PBSM ngan kelab rekacipta..so aku pon join laaa... tp rupenye batch time batch aku PBSM ni paling aktif... adehhh geleng kepala aku.. so terpaksa laa ikut.. dari x suka lama2 jadi happy plak kn.. smpai aku ade join international punye event....mmg best... hahaha
kawad kaki n mcm2 acara aku join...
hidup aku mmg teratur mase ddk sekolah tu...
org ckp hidup Gaya sehat.. lbih kurang ah.......
pastu aku grade..SPM daaaa....
result.. entah leee....
ekeke

No comments:

Post a Comment