Thursday, June 3, 2010

Sekian Lama Menyepi...

Akhirnya Aku Kembali Lagi setelah lama tertangguh........
bukan ape... busy cket..haha ceh alasan padahal asyik lupa... kah2...
stop!...
Ok aku sambung citer lagi nih.......

"SAMBUNG BELAJAR"

Pertama sekali aku mengucapkan syukur Kepada Allah Kerana memberi rezki dan peluang ini kepada aku... Kedua billionan terima kasih kepada ayahanda dan bonda yg tolong carikn tempat belajar dan beri dorongan kepada aku...... restu dari ibu bapa.......aku dapat sambung belajar ke KYT..Kolej Yayasan terengganu....Kolej Pertama Bekerjasama dengan UiTM....
Indah Khabar dari rupa..... mula2 sampai mmg cantik...cume kecik.. x pe saiz x menjadi masalah... aku duduk bilik yg cantik... kira baru rasmi laa.. katil plastik x buka lagi.... minggu orientasi belangsung... x silap aku. aku kumpulan 7 ke 8 gitu ah.... biasa la orientasi ni kn..
x seberapa ganas la mase sek tknik dulu lg kaw2......tp orientasi ni meninggalkan kenangan indah di akhir hari....masa malam kebudayaan.... kumpulan aku wat persembahan paling menarik..
nyanyi tutup lampu..n then gune lampu handset ..hayun tgn.. 1 dewan mcm kelip2.. mmg semangat waja la aku time tu.. haha.....after that...ni yg sedih nk citer...
rupe2nye.. lelaki kene pindah hostel.... ddk kat ypk.. mase dtg tu.. mcm kandang lembu aku tgk.. aku nk balik je rase...tp aku tahan....lawan....ape nk jadi aku dah x hirau.... nak tunjuk gambar x de.... x pe lame2 dah biase ok la.....sem 1 baru... pastu aku dgr ade panggilan kedua ngan walk in.. mase tu la aku tarik kawan baik aku 2 orang.. faiz ngan faizul....ade gak mmber aku klu x aku ddk keras je la....haha.......bla bla bla.......besambung...hehe

No comments:

Post a Comment