Wednesday, April 1, 2009

"Salam Pembukaan"

White'sPrada

Assalamualaikum kepada semua yang sudi melawat ke blog aku, pertama sekali aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang support aku dan banyak membantu aku..
Aku buat blog ni sebab nak berkongsi cerita dengan semua orang dan meluahkan perasaan yang terpendam dan serba salah untuk di lepaskan sama seperti semua oranng.. Siapa Kita?? Kita hanya manusia biasa yang mempunyai hati dan perasaan x kira lah siapa dia, tuhan maha adil dan semua manusia tuhan telah kurniakan hati dan perasaan, Manusia sendiri lah yang akan menjaga dan mencorakkan hidupnya berpandukan hati dan perasaan serta membina keimanan dalam diri... Ingatlah..manusia x pernah terlepas dari membuat kesilapan.. kesabaran adalah penting dalam hidup ini, elakkan perasaan hasad dengki, iri hati serta amarah di mana semuanya membawa kepada kemudaratan serta permusuhan. buanglah yang keruh dan ambil yang jernih.. Hidup harus di teruskan.....lakukan lah anjakan "Paradigma" ke arah kebaikan dlm Hidup!!!



No comments:

Post a Comment