Thursday, July 1, 2010

Tamat & Mula...

"Tamat" bermaksud aku nak tamatkan cerita perjalan hidup aku... aku taw mesti agak boring bila baca.. betul x? ahaha.. kalau ada terkasar bahasa tersilap bicara.. harap maafkan lah aku..... buang yang keruh dan ambil yang jernih.....

"Mula" bermaksud aku nak mulakan coretan baru di mana ianya x tersusun sebelum ini.... ianya do coret berdasarkan apa yag terlintas di fikiran aku waktu aku menulis atau meng update blog aku....
hehehe... apa2 pun aku ucapkan jutaan terima kasih pada semua kawan2 yang sudi membaca blog aku yg x seberapa ni.... juga setinggi tinggi penghargaan kepada sahabat baik aku Mohamad Faizul Bin Sadri kerana sudi mempromosikn blog aku dlm facebooknya..... skrang beliau sedang sibuk dengan laman web baru beliau iaitu http://www.seraidistrict.com/blog/

ok itu yg aku nk citer kat korang... hehe


No comments:

Post a Comment