Saturday, July 17, 2010

Salam & Pagi Yang Indah...

Assalamualaikum.....
di pagi yang indah ni..aku nak berkongsi cerita duka......
baru2 ni bln 5 2010 aku di tahan di hospital..
tanggal 15hb may, ada kenduri di rumah aku..
tapi aku duduk dalam bilik sebab kesihatan x mengizinkan untuk keluar..
aku rasa macam demam.. di ikutu dengan sesak nafas... aku x tahan..
aku minta sepupu aku hantar ku ke hospital...
aku di tahan di wad isolation..
di mana tempat pesakit H1N1,
test di lakukan....
3 hari kemudian aku di sahkan terkena h1n1 positif...
mase tu aku rase macam aku dah nak mati....
tapi alhamdulillah tidak... tuhan masih beri peluang untuk aku teruskan hidup....
aku duduk dalam wad selama seminggu...

Pada Awal bulan 7 2010
tanggal 3hb julai 2010 sepatutnya aku sudah berangkat ke kuala terengganu...
tapi di sebabkan kaki aku x boleh bergerak langsung....aku di hantar ke hospital..
aku kekurangan garam kalium dalam badan aku serta ada satu penyakit baru....
penyakit yang kronik.... tapi alhamdulillah masih boleh di kawal...
tuhan beri peluang yang ketiga untuk aku tebus segala kesalahan lalu ku....
aku di tahan selama 3 hari dan mendapat cuti selama seminggu sebelum berangkat ke terengganu....

sekian..

No comments:

Post a Comment